Een grote meerderheid van de Nederlanders bekijkt kortingen en acties van retailers die in folders worden aangeboden. 82% van de Nederlanders kijkt sowieso wel eens in de wekelijkse stapel en 67% hiervan zegt dit altijd te doen!
Andere leuke feitjes uit het onderzoek: shopping in rough times zijn er ook! Zo blijkt dat slechts 20% van de Nederlanders wel eens boodschappen in een andere supermarkt doet als hun vaste stek. Wanneer wel gewisseld wordt van supermarkt gaat het hier vaak om een switch naar discounters hoewel ook winkelgemak en snelheid meegenomen wordt in het besluit om te wisselen.
Met deze feitjes kunt u als supermarkteigenaar of leverancier natuurlijk uw voordeel doen! Zo kunt u klantenbinding stimuleren door het geven van een leuk eigentijds en gewild geschenk. Hiervoor kunt u natuurlijk ook een spaaractie invoeren waardoor uw klanten vaker moeten langskomen om een product te ontvangen. Deze acties kunt u met een opvallende campagne in de folders laten zien, want zoals u nu weet worden deze vrijwel altijd gelezen! Inspiratie nodig voor producten? Wij helpen u graag!
Bron: Promz
Geef een reactie